Cumartesi, Şubat 28

FLANNEL

Herkese selaaam! Ne kar yağdı ama. Karı severim fakat uzun sürünce sevmiyorum, bıkıyorum. Son günlerde de artık kar erise de kurtulsak modundaydım. Çünkü VİCDANLI şofölerimiz yollarda öyle bir gidiyorlar ki sanki yollar sadece onlara ait ve yerler de kupkuruymuş gibi. Kaç kere çamur banyosu yaptım. Neyse konuya dönmek gerekirse karın keyfini çıkardım yeterince ve şimdi de güzel havayı bulunca attım kendimi dışarı. Bugün de bunları giyecek ruh halindeydim. Ruh halime göre giyinenlerdenim. Bugünkü ruh halim de şık ama bir yandan da rahat olmaktı. Tayt giymeyi severim fakat kalça kısmının kapalı olmasını tercih edenlerdenim. Rahatsız oluyorum çünkü o kısımdaki görüntüden. Ben de gömlek gömlek bağlayarak belime o görüntüyü kapamak istedim. İçime de salaş tişörtü giydim. Hava güzel dediysem de kısa kolluyla gezilecek kadar değil. Kış ayındayız sonuçta! Ceketi geçiriverdim üstüme ben de. Umarım siz de beğenirsiniz kombinimi. Hoşçakalın!



Tişört: Kadıköy
Gömlek: Zara
Deri Tayt: Kadıköy
Ceket: LK&JNS DEW
Bileklikler: Kadıköy, Bakırköy
Ayakkabı: Converse 

2 yorum:

  1. Spor ama sIk rockchic gibi cok begendim kombinini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul yüzünden pek buralara uğrayamadım henüz görüyorum yorumunu çok sevindim beğenmene :)
      Başka kombinlerimi de ekleyeceğim takip edebilirsin :)

      Sil