Herkese selam! Sizi yeni aldığım deri taytımla tanıştırayım. Kendilerini oversized hırkamla kombinlendim. Oversized hırkalara bayılıyorum. Kış ayında olduğumuz için de birazcık sıcak ve rahat hissetmek istedim. İçine de kazak giydim. Umarım siz de beğenirsiniz. Hoşçakalın.
Kazak: H&M
Hırka: Topshop
Tayt: Kadıköy
Bot: Koton
Aksesuarlar: Hediye

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder