Merhabalar!
Bugün size kullanmayı çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim.Bu ürünü sabah
akşam uyguluyorum.Çaktırmayın sabahları enerjik olursam yapıyorum.Ama akşamları
yatmadan önce bu ürünü kullanıyorum.
Ürünün gramajı 100 ml fakat yapısı o kadar yoğun ki bir
damla ürün tüm yüzünüzü temizlemeye yetiyor.Rengi o kadar güzel ki.Bir zamanlar
en sevdiğim antep fıstığı yeşili hatta daha fosforlu bir rengi.Pakette yüzünüzü
ıslatıp öyle uygulamamızı söylüyor.Fakat bu yol bana zahmetli geldiği için
elimde güzel köpürtüp uyguluyorm.Ürünü arındırması çok rahat.Zor
çıkmıyor.Nemlendirmesi ve verdiği histe çok güzel.Günlük rutinimde
vazgeçilmezler arasına girdi bile!
Ah yazdıkça bitmiyor.
Benden bu kadar kendinize çok iyi
bakın!




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder