Cumartesi, Şubat 7

Garnier Neem Arındırıcı Temizleme Jeli


Merhabalar! Bugün size kullanmayı çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim.Bu ürünü sabah akşam uyguluyorum.Çaktırmayın sabahları enerjik olursam yapıyorum.Ama akşamları yatmadan önce bu ürünü kullanıyorum.




Ürünün gramajı 100 ml fakat yapısı o kadar yoğun ki bir damla ürün tüm yüzünüzü temizlemeye yetiyor.Rengi o kadar güzel ki.Bir zamanlar en sevdiğim antep fıstığı yeşili hatta daha fosforlu bir rengi.Pakette yüzünüzü ıslatıp öyle uygulamamızı söylüyor.Fakat bu yol bana zahmetli geldiği için elimde güzel köpürtüp uyguluyorm.Ürünü arındırması çok rahat.Zor çıkmıyor.Nemlendirmesi ve verdiği histe çok güzel.Günlük rutinimde vazgeçilmezler arasına girdi bile!
Ah yazdıkça bitmiyor.

Benden bu kadar kendinize çok iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder