Cumartesi, Şubat 7

Superdrug Yüz Maskesi


Merhabalar! Bu yazımda haftalık derin bakımımda kullandığım bir üründen bahsedeceğim.Watsonslarda satılan Aloe Vera’lı maskeyi ilk defa kullanıyorum.Paketin şıklığı direk gözüme çarpmadı değil.Ürünün yapısı bildiğimiz maske kıvamında,yoğun bir yapısı var.Rengi ise iç açıcı.Yüzüme bazen elimle bazen ise fırça ile uyguluyorum.15 dk beklettikten sonra ürünün yüzümden çıkması biraz beni zorluyo.Aman soğuk su ile yıkamayın felç geçirirsiniz! Şaka bir yana maskelerinizi temizlerken ılık su ile yıkarsanız sizin için iyi olur.Yüzümü yıkadıktan sonra temizleyicimi ve ardından kremimi uyguluyorum.Verdiği his çok güzel.Yüzünüzdeki yorgunluğu alıyor ve canlılık katıyor.Denemeye değer bir ürün!





Kendinize çok iyi bakın! Mutlu,huzurlu günler!

Ürünün fiyatı: 6.5-7.5 TL 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder