Merhabalar! Bu yazımda haftalık derin bakımımda kullandığım
bir üründen bahsedeceğim.Watsonslarda satılan Aloe Vera’lı maskeyi ilk defa
kullanıyorum.Paketin şıklığı direk gözüme çarpmadı değil.Ürünün yapısı
bildiğimiz maske kıvamında,yoğun bir yapısı var.Rengi ise iç açıcı.Yüzüme bazen
elimle bazen ise fırça ile uyguluyorum.15 dk beklettikten sonra ürünün yüzümden
çıkması biraz beni zorluyo.Aman soğuk su ile yıkamayın felç geçirirsiniz! Şaka bir
yana maskelerinizi temizlerken ılık su ile yıkarsanız sizin için iyi
olur.Yüzümü yıkadıktan sonra temizleyicimi ve ardından kremimi
uyguluyorum.Verdiği his çok güzel.Yüzünüzdeki yorgunluğu alıyor ve canlılık
katıyor.Denemeye değer bir ürün!
Kendinize çok iyi bakın! Mutlu,huzurlu günler!
Ürünün fiyatı: 6.5-7.5 TL




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder