Havayı güzel bulunca attım kendimi dışarı. Hava harikaydı. Güneş tepede her yeri sıcacık yapmıştı. Üzerime fazla bir şey giymesem bile olur diye düşündüm. Ceket giymek istiyordum. İçimi komple siyah tutup üzerime ceketimi aldım. Umarım siz de beğenirsiniz. Hoşçakalın.
Ceket: Colin's
Kazak: Kadıköy
Pantolon: Cennet
Botlar: Koton



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder