Cumartesi, Şubat 28

FLANNEL

Herkese selaaam! Ne kar yağdı ama. Karı severim fakat uzun sürünce sevmiyorum, bıkıyorum. Son günlerde de artık kar erise de kurtulsak modundaydım. Çünkü VİCDANLI şofölerimiz yollarda öyle bir gidiyorlar ki sanki yollar sadece onlara ait ve yerler de kupkuruymuş gibi. Kaç kere çamur banyosu yaptım. Neyse konuya dönmek gerekirse karın keyfini çıkardım yeterince ve şimdi de güzel havayı bulunca attım kendimi dışarı. Bugün de bunları giyecek ruh halindeydim. Ruh halime göre giyinenlerdenim. Bugünkü ruh halim de şık ama bir yandan da rahat olmaktı. Tayt giymeyi severim fakat kalça kısmının kapalı olmasını tercih edenlerdenim. Rahatsız oluyorum çünkü o kısımdaki görüntüden. Ben de gömlek gömlek bağlayarak belime o görüntüyü kapamak istedim. İçime de salaş tişörtü giydim. Hava güzel dediysem de kısa kolluyla gezilecek kadar değil. Kış ayındayız sonuçta! Ceketi geçiriverdim üstüme ben de. Umarım siz de beğenirsiniz kombinimi. Hoşçakalın!



Tişört: Kadıköy
Gömlek: Zara
Deri Tayt: Kadıköy
Ceket: LK&JNS DEW
Bileklikler: Kadıköy, Bakırköy
Ayakkabı: Converse 

Cumartesi, Şubat 7

DIY | Oje Saklama Kutusu

Selamlar! Yepyeni bir DIY ile burdayım.Telefon kapları,alındığında dolabınızın bir köşesinde ezilmiş büzülmüş duran kutular.Peki ben ne yaptım?Oje saklama kutusu.Elimde kullanmadığım dergilerden,gazetelerden kesitler alarak kutuları kapladım ve ta da ! 





Garnier Neem Arındırıcı Temizleme Jeli


Merhabalar! Bugün size kullanmayı çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim.Bu ürünü sabah akşam uyguluyorum.Çaktırmayın sabahları enerjik olursam yapıyorum.Ama akşamları yatmadan önce bu ürünü kullanıyorum.




Ürünün gramajı 100 ml fakat yapısı o kadar yoğun ki bir damla ürün tüm yüzünüzü temizlemeye yetiyor.Rengi o kadar güzel ki.Bir zamanlar en sevdiğim antep fıstığı yeşili hatta daha fosforlu bir rengi.Pakette yüzünüzü ıslatıp öyle uygulamamızı söylüyor.Fakat bu yol bana zahmetli geldiği için elimde güzel köpürtüp uyguluyorm.Ürünü arındırması çok rahat.Zor çıkmıyor.Nemlendirmesi ve verdiği histe çok güzel.Günlük rutinimde vazgeçilmezler arasına girdi bile!
Ah yazdıkça bitmiyor.

Benden bu kadar kendinize çok iyi bakın!

Flormar Kaş Kalemi | Eyebrow Pencil

Selamlar! Bugün sizlere her gün kullandığım bir üründen bahsedeceğim.Her gün kullanıyorum çünkü kuaför kazasına uğradığımdan kaşlarımda eksiklikler var.Bu yüzden de kaşlarımda ki boşlukları dolduracak bir ürün arayışına girdim.İlk zamanlar far kullanıyordum fakat farlar uçucu olduğu için kalem tercih ettim.






Acelem olduğu zamanlar sürümü çok kolay ve yumuşak olduğundan hemen uygulayabiliyorum.Bittikçe alır mıyım? Evet.Her gün alınabilir.Fiyatınında uygun olmasından dolayı tercih edilebilir ürün.En büyük avantajı ise kapağında kaşlarınızı taramak için fırçası olması.

Benden bu kadar! 

Kendinize çok iyi bakın.İyi günler! 

Ürünün fiyatı: 5.5 TL

Superdrug Yüz Maskesi


Merhabalar! Bu yazımda haftalık derin bakımımda kullandığım bir üründen bahsedeceğim.Watsonslarda satılan Aloe Vera’lı maskeyi ilk defa kullanıyorum.Paketin şıklığı direk gözüme çarpmadı değil.Ürünün yapısı bildiğimiz maske kıvamında,yoğun bir yapısı var.Rengi ise iç açıcı.Yüzüme bazen elimle bazen ise fırça ile uyguluyorum.15 dk beklettikten sonra ürünün yüzümden çıkması biraz beni zorluyo.Aman soğuk su ile yıkamayın felç geçirirsiniz! Şaka bir yana maskelerinizi temizlerken ılık su ile yıkarsanız sizin için iyi olur.Yüzümü yıkadıktan sonra temizleyicimi ve ardından kremimi uyguluyorum.Verdiği his çok güzel.Yüzünüzdeki yorgunluğu alıyor ve canlılık katıyor.Denemeye değer bir ürün!





Kendinize çok iyi bakın! Mutlu,huzurlu günler!

Ürünün fiyatı: 6.5-7.5 TL 

Liquid Neutrogena | Temizleme Jeli


Herkese merhabalar! Bu yazımda sizlere kullanmayı çok sevdiğim Liquid Neutrogena temizleyiciden bahsedicem.Yapısı baldan daha akışkan.Yüzüme uygulamadan önce elimle köpürtüp yüzüme uyguluyorum.Yüzümü yıkadıktan sonra nemlendirmesi beni tatmin etti.Yüzümde kuruluk çok fazla hissetmedim fakat benim her kullandığım temizleyiciden sonra yüzümde kuruluk hissediyorum.Ardından kremimle yüzümü nemlendiriyorum.Gramajı fazla bu ürünü 6 ay gibi kullanırım.Özellikle ürünün pompalı olması benim için büyük avantaj.Paketi şık olmasından dolayıda kullanmadan önce baya hevesli kullanıyorum.





Cuma, Şubat 6

Romper with Jumper

Bu kombini bayadır yapmak istiyordum. Çünkü hem yazın hem de kışın kullanabiliyorsun.Kış için de böyle üzerimi sıcak tutacak kazak giyerek tamamladım kombini. Soğuk olduğu için çıplak bacak değil de çorap giymeyi tercih ettim bu kombinle. Ayakkabı olarak ise en sevdiğim cici ayakkabılarımı giydim. Aksesuar kızı değilimdir ben. Bu yüzden de sadece gümüş rengi yüzükler kullanmayı tercih ettim bu kombinde. Umarım siz de beğenirsiniz bu kombini. Hoşçakalın.
Kazak: Bakırköy
Romper: Pull&Bear
Çorap: Penti
Ayakkabı: Sefaköy
Aksesuar: Kadıköy

Perşembe, Şubat 5

All Black But Denim Jacket

Havayı güzel bulunca attım kendimi dışarı. Hava harikaydı. Güneş tepede her yeri sıcacık yapmıştı. Üzerime fazla bir şey giymesem bile olur diye düşündüm. Ceket giymek istiyordum. İçimi komple siyah tutup üzerime ceketimi aldım. Umarım siz de beğenirsiniz. Hoşçakalın.




Ceket: Colin's
Kazak: Kadıköy
Pantolon: Cennet
Botlar: Koton

Pazartesi, Şubat 2

Polka Dot Dress

Bu elbiselere kesinlikle bayılıyorum. Elbiseye kot ceketi katarak biraz sporluk katmak istedim. Kombine rengi de bileklik ile katmayı tercih ettim. Umarım siz de beğenmişsinizdir yaptığım kombini. Hoşçakalın.

Elbise: Stradivarious
Ceket: Colins
Ayakkabı: H&M
Aksesuarlar: Kadıköy
Far Paleti: Urban Decay NAKED 2

Günün Kıyafeti: Kiremit Rengi Yüksek Belli Pantolon




Uzun zamandır elimde olan bu yüksek belli pantolon fakat bir türlü de kombinleyemediğim pantolonumu sonunda kombinledim. Bu yüksek belli pantolonumun üzerine önü kısa arkası uzun bir şeyler arıyordum ama istediğim şekilde bir şey de bulamıyordum. En sonunda bulabildim ve bulduğum anda da fırsatı kaçırmayıp günün
kıyafeti yaptım.






Kazak: Hürriyet Cad. Doping
Ayakkabı: Koton
Kaban: Mango

Pazar, Şubat 1

Oversized Black Cardigan and Leather Leggings




Herkese selam! Sizi yeni aldığım deri taytımla tanıştırayım. Kendilerini oversized hırkamla kombinlendim. Oversized hırkalara bayılıyorum.  Kış ayında olduğumuz için de birazcık sıcak ve rahat hissetmek istedim. İçine de kazak giydim. Umarım siz de beğenirsiniz.  Hoşçakalın.

Kazak: H&M
Hırka: Topshop
Tayt: Kadıköy
Bot: Koton
Aksesuarlar: Hediye

DIY | Dudak Peelingi


Herkese merhabalar! Umarım iyisinizdir. Ben iyi değilim çünkü hastalıklar peşimi bırakmıyor. Havaların  soğuduğu, dudakların dudakların kuruduğu bir mevsimdeyiz. Bu yüzden ben de evde kolaylıkla yapabileceğiniz scrubı sizinle paylaşmak istedim. Fakat bu ürünü kullanmadan önce dudaklarınızdaki ölü derilerden kurtulabilirsiniz. Bunu da kullanmadığınız bir diş fırçası ile dudaklarınızı fırçalayabilirsiniz. Ama biraz acıtıyor dikkat edin.
Evet artık scrubı yapmaya geçebiliriz. İhtiyacınız olan malzemeler:
-Vazelin
-Toz şeker
-Küçük bir kap
-Kaşık/Spatula
Çok basit bir yapımı var. İstediğiniz miktarda vazelin ile vazeline doyacak kadar şekeri kullanacağınız kapta karıştırın. Ve scrubınız hazır! Şeker burada peeling görevini üstleniyor. Vazelin ise dudaklarınızı besliyor. Güle güle kullanın. Kendinize çoooook iyi bakın.







Haftasonu Makyajım | My Weekend Makeup

Herkese merhabalar! Hafta sonu kuzenimle alışverişe Kadıköy'e çıktık.Ben de size o gün yaptığım makyajımı göstermek istedim.




 Öncelikle yüzümü 10-15 dk öncesinden temizledim ve cildime uygun bir nemlendirici ile nemlendirdim.Daha sonra Lancome'un Teint Miracle isimli fondötenini elimle ile dağıttım.Elimle dağıttım zaman daha doğal sonuç elde ediyorum.




Daha sonra ''hayat kurtarıcı''mı sürüyorum.Rimmel London Wake Me Up Concealerı göz atlarıma sürüyorum.Bu kapatıcı göz altlarımda hem kapatıcı hem de aydınlatıcı görevi gördüğü için ekstradan aydınlatıcı bir ürün kullanmadım.



Gözaltlarıma ve T bölgeme Rimmel London Stay Matte transparan rengini Real Techniques'in Contour fırçası ile uyguladım ki gün içinde makyajım akmasın.





Yüzüme günlük hayatımda kontür uygulaması yapmıyorum fakat bu makyajımda yapmak istedim.Bunu da AVON'un allıklarından Russet'i elmacık kemiklerimin altına uyguladım.Yanaklarıma ise daimi favorim olan The Balm'ın Hot Mama allığını hafif şekilde yanaklarıma uyguladım.Bu ürünün içindeki altın yansımaları çok seviyorum.





Evet gelelim gözlere!İlk olarak bir krem farı göz kapaklarıma hem baz hem de geçiş rengi olması için pembe tonlarında bir ürün kullanmayı tercih ettim.Bu üründe Avon extra lasting krem farlarından Enduring Rose rengi.Sürdükten sonra blend fırçası ile krem farı dağıttım.Kalıcılığını artırmak için Naked2 paletinden Foxy rengini tüm göz kapağıma tampon hareketlerle uyguladım.










Daha sonra büyük karıştırma fırçası ile H&M'in SMOKY far paletinden dördüncü rengi crease bölgesine uyguladım.Dağıttıktan sonra tekrar aynı rengi bu sefer göz kapağımın en uç noktasına yerleştirdim ve dağıttım.Böylece daha dumanlı bir görünüm elde ettim.Gözlerimin şeklini ortaya çıkarmak için paletteki en koyu rengi düz bir fırça ile göz hattımı takip ettim.Bu yetersiz gelince koyu kahverengi bir kalem kullandım ve kalem uçlu fırça ile hafifçe dağıttım.Alt kirpik diplerime kalem fırça ile paletteki dördüncü uyguladım ve aynı fırça ile dağıttım.





Biten göz makyajımı maskara ile tamamladım.Ruj insanı değilim ama kullandığım zaman nude renkleri tercih ediyorum.



Evet benim haftasonu makyajım bu şekilde!Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur.Ben keyifle yazdım.Kendinize çok iyi bakın!