Selamlar! Bugün sizlere her gün kullandığım bir üründen
bahsedeceğim.Her gün kullanıyorum çünkü kuaför kazasına uğradığımdan kaşlarımda
eksiklikler var.Bu yüzden de kaşlarımda ki boşlukları dolduracak bir ürün
arayışına girdim.İlk zamanlar far kullanıyordum fakat farlar uçucu olduğu için
kalem tercih ettim.
Acelem olduğu zamanlar sürümü çok kolay ve yumuşak
olduğundan hemen uygulayabiliyorum.Bittikçe alır mıyım? Evet.Her gün
alınabilir.Fiyatınında uygun olmasından dolayı tercih edilebilir ürün.En büyük
avantajı ise kapağında kaşlarınızı taramak için fırçası olması.
Benden bu kadar!
Kendinize çok iyi bakın.İyi günler!




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder