Cumartesi, Nisan 18

Bohemian Style

Herkese selam! Okuldu vizelerdi derken burası baya boş kaldı. Havalar da güzelleşince ben de hemen kendimi bir post hazırlamada buldum. Mont giysen sıcaklarsın bu havada. 18 derece bir hava. Ben de kalın hırkalarımdan birini giymeyi tercih ettim. İçime de askılı giydim ki çok fazla sıcak olmasın diye. Üstüm kısa olunca altıma da yüksek bel pantolonu geçirdim. Hava sıcak ama fazla aldanıp açılmamak lazım. Hasta olmayı kimse istemez. Ben de üşümeyi hiç sevmediğim için böyle bir kombin oluşturdum. Umarım siz de beğenmişsinizdir. Hoşçakalın!

Üst: Stradivarius
Pantolon: Cennet
Hırka: Topshop
Kolye: Koton
Şapka: Cennet
Bileklikler: Kadıköy, Bakırköy









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder