Herkese merhabalar! Bu yazımda sizlere kullanmayı çok
sevdiğim Liquid Neutrogena temizleyiciden bahsedicem.Yapısı baldan daha
akışkan.Yüzüme uygulamadan önce elimle köpürtüp yüzüme uyguluyorum.Yüzümü
yıkadıktan sonra nemlendirmesi beni tatmin etti.Yüzümde kuruluk çok fazla
hissetmedim fakat benim her kullandığım temizleyiciden sonra yüzümde kuruluk
hissediyorum.Ardından kremimle yüzümü nemlendiriyorum.Gramajı fazla bu ürünü 6
ay gibi kullanırım.Özellikle ürünün pompalı olması benim için büyük avantaj.Paketi şık olmasından dolayıda kullanmadan önce baya hevesli kullanıyorum.




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder