Cumartesi, Şubat 7

Liquid Neutrogena | Temizleme Jeli


Herkese merhabalar! Bu yazımda sizlere kullanmayı çok sevdiğim Liquid Neutrogena temizleyiciden bahsedicem.Yapısı baldan daha akışkan.Yüzüme uygulamadan önce elimle köpürtüp yüzüme uyguluyorum.Yüzümü yıkadıktan sonra nemlendirmesi beni tatmin etti.Yüzümde kuruluk çok fazla hissetmedim fakat benim her kullandığım temizleyiciden sonra yüzümde kuruluk hissediyorum.Ardından kremimle yüzümü nemlendiriyorum.Gramajı fazla bu ürünü 6 ay gibi kullanırım.Özellikle ürünün pompalı olması benim için büyük avantaj.Paketi şık olmasından dolayıda kullanmadan önce baya hevesli kullanıyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder