Herkese merhabalar! Umarım
iyisinizdir. Ben iyi değilim çünkü hastalıklar peşimi bırakmıyor. Havaların
soğuduğu, dudakların dudakların kuruduğu bir mevsimdeyiz. Bu yüzden ben
de evde kolaylıkla yapabileceğiniz scrubı sizinle paylaşmak istedim. Fakat bu
ürünü kullanmadan önce dudaklarınızdaki ölü derilerden kurtulabilirsiniz. Bunu
da kullanmadığınız bir diş fırçası ile dudaklarınızı fırçalayabilirsiniz. Ama
biraz acıtıyor dikkat edin.
Evet
artık scrubı yapmaya geçebiliriz. İhtiyacınız olan malzemeler:
-Vazelin
-Toz
şeker
-Küçük
bir kap
-Kaşık/Spatula
Çok
basit bir yapımı var. İstediğiniz miktarda vazelin ile vazeline doyacak kadar
şekeri kullanacağınız kapta karıştırın. Ve scrubınız hazır! Şeker burada
peeling görevini üstleniyor. Vazelin ise dudaklarınızı besliyor. Güle güle
kullanın. Kendinize çoooook iyi bakın.





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder